Kızlar gebelik düşünüyorum ama hesaba son 2 haftada resmen camış gibi yiyerek 66 ten 71 e çıkmışım tartıda şok geçirdim üzerine bebek istiyorum ve yarın adet günüm resmen strese girdim . Bu kadar ani kilo alınca gebe kalsam ben dünyaları yerim herhalde merak ettiğim oldu ki gebe olduğumu öğrendim ilk 3 ayda diyet yapılır mı yoksa bu kiloyla basa cikakiycam ben galiba :(