
Biraz erken oldu ama olsun dedim Allahımın hediyesi buda dedim . Rabbım 2. Evladı nasip etti bana . Kalp sesini duyunca ağlamalara doyamadım. Anne olmak böyle birseymis demekki kaç tane olursa olsun aynı duyguları yaşıyormuşsun. Anneme hep sorardık hangimizi daha çok seviyorsun diye . 4 kardeşiz biz . Hiç birinizin sevgisi farklı değil hepinizi aynı derecede seviyorum derdi . Böyle birseymis demekki . Hiç birinin sevgisi farklı olmuyormuş. Daha 9 haftalığız sağlıcakla gelsin yavrum . Minik oğlumda abi olacak o da ayrı bir duygusallık tabiki . Rabbım hiçbirimize evlat acısı göstermesin. İsteyen herkesede nasip etsin mevlam 🥰😍