Ayse_gul46 Rabia_yunus 11 hafta 6 günlük hâla bel ağrısı var ve galiba doğum olana kadar olacak öyle diyorlar
Gebelik_takibi Rabia_yunus 10+1 bnimde var 2 gündür bel ağrım birde rahimde ağrı oluyo ama bebeklerim buyudukce olurmuş ondan dolayiymis yani rahmimde ara ara oluyo
Merve_ceyhan0803 Rabia_yunus 21 haftalık oldum hala çekiyorum 12 13 haftadan sonra doktoruna söyle magnezyum veriyolar ağrılar için hafifletir
Asiyam__010 Rabia_yunus canm ben henus okadarlık değilim ama ilk gebeliğimden tectübeliyim ağrılar ara sıra azalsada hep varlar kan olmadığı sürece normaldirler için rahat etmiosa doktora görün 🌹
Rabia_yunus Ayse_gul46 ayy çok kötü yaa sanki ikiye ayrılmış gibi oluyor Allah yardımcımız olsun inşallah
Gebelik_takibi Rabia_yunus Doğuma kadar sürebilirmis canım bebek büyüdükçe rahim de büyürmüş ama insllh geçer diyelim
Asiyam__010 Gebelik_takibi bitmio canim ancak ara verio vicüt dinlensin die hele dogum yaklaşınca vajinaya bir ağrı gelio ne yürüyebiliosun ne yatabiliosun ne oturabiliosun zor Anne olmak🍎❤️
Gebelik_takibi Asiyam__010 Olsun canım hayırlısı ile kucağımıza alalım da zorluklarına dayancaz araması zor Rabbim isteyen herkese nasip etsin 😊
Bhraysel78 Rabia_yunus ben 10+5 oldm asiri uyku halsizlk sık idrara cikma bel agrisi cekiyorum normal bence bebek büyüyor