Gyed Hayir o bünye meselesi bazisi istemesede aliyor. Ama kilo alamadim diye üzülmek mantiksiz onu anlatmaya calistim. Kilo almak iyi bisey degil zaten hamilelikte demek istedim. Almamayi dert etmek gereksiz yani. Siz neden alindiniz anlamadim. Kirdimsa ya da yanlis aksettimse kusura bakmayin ☺️