Marlockaybaby Doğumdan öncede vardı hemoroidim. Ağrı, sızı yapmazdı. Şu an 35. Haftaya giriyorum, büyük tuvaletimden sonra ağrı yapmaya başladı, dün akşam hafif bir kanama da oldu. Hiç doktora gitmedim bu yüzden keşke gitseydim daha önce diyorum. Birkaç yazı okumuştum burada hemoroidi olanlara sezaryen günü veriyormuş doktorlar. Henüz doktoruma da danışmadım bu durumu benim durumumda olup sadece hemoroid var diye sezaryen günü verilen var mı? Hemoroid dışında vajinal doğuma engel bir şeyim yok şu anlık vajinal doğum istiyorum inşallah ama doğumdan sonra hemoroidle uğraşacaksam da sezaryen isterim bebeğimle ilgilenememekten korkuyorum. Bu durumda olanlar lütfen bilgilerini fikirlerini paylaşırsa çok sevinirim🙏🏼
Ozgeee22 Marlockaybaby benimde hemoroidim var hamilelikten sonra oluştu öncesinde yoktu doktorumada bilgisini verdim, şu an vajinal doğum için devam ediyoruz 39 haftalık olduk. Hemoroidden dolayı Sezaryen doğum yapman gerekir demedi
Tugce_gokalp Marlockaybaby doğum yapalı 7 gün oluyor baya büyük hemoroidm wardı hiçde engel olmadı normal doğum yaptım doktormda sıkıntı değil dedi
Firstmomfirstchild Marlockaybaby ay bende de hemorid içten oluyor sonra zorlayınca dısarı cıkıyor ve kanama oluyor. Insallah engel değildir yoksa isimiz is :(
Marlockaybaby Tugce_gokalp ay çok sevindim, Allah sağlıkla büyütmenizi nasip etsin. Çok teşekkür ederim.
Aytac27-07 Benim taa yıllar önceden vardı hemoroid,2 sene önce normal doğum yaptım,tabi ıkındıkca ister istemez doğumdan sonrada artıyor,,normal doğuma engel değil yani,,,şimdi 2.hamileyim doğuma günler kaldı yine normal doğum yapcam inşallah
Firstmomfirstchild Marlockaybaby benimkinin ameliyatla gecmesi gerekiyor artik galiba. Yani fitillerle ilaclar hicbir sekilde gecmedi. Hamile olunca da dokunamiyorlar artik dogumdan sonra bebis biraz büyüsün tedavisine bakacağım insallah
esss_92 Marlockaybaby kararınızı etkilemek için demiyorum ama bende şu an sirf bu sebepten acaba sezeryan mi olsam diye düşünüyorum..bi önceki doğumum da çok zorladi beni doğum acısını unuttum hemoroid ile uğraştm günlerce…ıkınmak tetikliyor haliyle henüz doktorumla konuşmadım erken diye ama bende hem kendi doktorum dan hemde genel cerrahdan fikir alacağım vakti gelince..normal doğum çok istiyorum ama yine aynı şeyi yaşaycaksam sezaryan olmayı tercih ederim acıkçasi…
Marlockaybaby esss_92 doğru diyorsunuz genel Cerrahada bir gitmek gerek 🥹 olmadı bende öyle yaparım çok teşekkür ederim Allah şifalar versin🙏🏼
elifcicek_07 Yaa benim vardı hemoroidim doğum anında daha çok oldu yani normal doğum ne kadar kolay olabilirse o kadar kolay doğurdum ama hemoroidim de o denli kötü oldu. Abartmıyorum çatala kadar bir sürü meme oldu 7 ay oldu geçti ama düzelmedi hergün sabah tuvalette sürekli kanıyor. Yani benim için sezaryen olmuş kadar kötü 😔