Sadelim Arkadaşlar merhaba normalde bebeğim çok hareketliydi ama dünden beri çok az çok derinden ve nadir hissediyorum eşim gelince acile gitmeyi düşünüyorum endişelendim açıkça devlet acilde bu gibi durumlara bakıyorlar mi bilgisi olan var mı ?
Sadelim Csmnvr gittim dün haftası küçük diye nstye alamayiz dediler nöbetçi doktora sevk ettiler ultrasonda baktı bebeğin durumuna çok şükür bı sıkıntı çıkmadı içimiz rahat etmiş oldu en azından gidebiliyorsaniz gidin insan rahatlıyor biz stres yaptıkça bebekde hissediyor sanırım doktordan geldim kıpırdamaya başladı
Csmnvr Sadelim eşim normalde hissediyordu ben stres yaptıkça oda hissedememeye başladı. Arasıra hareketi var şükür ama hissedemezsem gidicem hemen
Csmnvr Sadelim yatıp bişeyler yiyince hissediyorum çok şükür o yüzden gitmedim. Haftasonu evde yatınca hep hareket etsin istedim o yüzden gerildim sanırım. Yakın çevremde 37. Haftada bebeğini kaybeden bir arkadaşım oldu sanırım o yüzden çok hassasım
Sadelim Csmnvr olabilir insan yakından duyunca daha çok hassas oluyor sağlıkla alalım inşallah kucağımiza 🤲