İğnelerim evde kaldı ben başka semtteyim yetişemem eve. 19 da değilde 21 de vursam nolur?
Zeybal34 saatine göre vurulmadım ki gün icinde vurul yeter yani
Zeybal34 kac tl alıyosun kutusunu ben aldıgım zaman 400 tl di
Mavimsii_56 teşekkür ederim cevap verdiğiniz için.
Mavimsii_56 700 tl şuan Birde enox kullanıyorum. Çok fena kasılıyor göbeğim.🙁
Zeybal34 bnde oksapar vuruluyorum doguma kadar devam ona artık . Cok para olmus yani
Mavimsii_56 evet ya 🙁 çok pahalılar