Kayra25 2021de yapmıştım doğum memnun kaldım diyebilirim ama çok doğuran olduğu için yetersiz bence ben kaç kere doguruyorum diye çağırdım gelip gittiler daha var diye en son çocuğun kafası gözüktü niye beklemiyorsun demişlerdi oysa ki 1 dk bile olmamıştı gideli onlar 😂 şuan tekrar gidiyorum bazıları memnun değil bazıları memnun bende kararsizim acikcasi ama mecbur bir yerde doğacak çocuk