Sevgili anneler ve anne adayları,
14 haftalık hamileyim.
Bu gün doktor bebeğin aşağıda olduğunu söyledi ve servikal uzunluğun 35 mm olduğunu söyledi.
Bir sürü iğne ilaç verdi.
Daha önce böyle bir durum yaşayan duyan tecrübe eden varsa ne olur yardımcı olur musunuz?
Korkuttu beni biraz doktor doğrusu😞