Havvanur1488 Merhaba arkadaşlar İstanbul Çam sakura hastanesinde doğum yapmış olan var mı aranız da memnun kaldınız mı
Cansu3333 Havvanur1488 bi kac yakınım gitti memnun kalmamıs devlet hastaneleri ne kadar memnun bırakabılırki insanı milyonlarca insan gidiyo. Sadece doğum odaları tek kısılıkmıs yattığın yerde doğum yaptırtıyolsrms onun dısında cok iyi seyler duymadım
Seedaaylcnn Ayy evet yaa, bende 16 haftalık hamişim çam sakuraya hem randevu düşüremiyorum hemde hangi doktor iyi bilmiyorum bilen cevap versin lütfen