Ebalp
[bilinmeyen] bence doktorunuzda bi sorun var suan bebeginizin kilosu haftasina gire uyumlu canim
Melis_tugba
[bilinmeyen] bendede 1 hafta karın cevresi geriliği var doltor minyon bi bebek olucak ondandır dedi 3 haftaya kadar sıkıntı yokmus 3 haftadan fazlaysa sorunmus benim bebişte 1900 kilo 33+2
Nermin27
Benim hamileliğimde de 10 gün önden gidiyoruz. Dr adetin hep öne geliyor mu diye sordu Evet deyince Ondan dolayı demişti bana
Melis_tugba
[bilinmeyen] 😂😂😂 cocugum kesin bana benzicek demek o yüzden yerim onları ya rabbim bizleri bi kavustursaydı
hohomoromu
[bilinmeyen] farklı doktora da danışsaydınız Keske
PamukveAnnesi
[bilinmeyen] anne karnındaki bebegin gelişiminin 2 hafta ileriden yada geriden gelebilir. Bu normal kabul ediliyor.diye biliyorum ben banada bi ara 2 hafta önden dedi doktorum sonra normalleşti. Zaten ölçümlerdeki minik hatalar bu şekilde varsayımlara sebep oluyor...
Kbrasuer
[bilinmeyen] ben 27 haftalık hamileyim ama bana da aynısını dedi bebegin gelişmezse kilo almazsa anne karnında canını kaybetcek dedi bu zamana kadar hiç sorun yoktu 😔 doktorları anlamıyorum bende
karahanzynep
[bilinmeyen] galiba bu durum normal bende 36 haftaligim bebegin gobek kismi 34 haftadan geliyo basi 36 geliyo kilosu digerlerine gore az geliyo ama doktor bunlar normal dedi demekkki normal canim endiselenme
Melis_tugba
[bilinmeyen] benimmeşim minyon değil de ben minyonun cocuk babasına benzesin yesin içsin ben givi minicik kalmasın istiyorum da 😂
Heycanligebe
[bilinmeyen] hahahahaha bunların hepsi aynı geçen gittik benim doktorum yoktu başka doktor gördü neymiş çocuk yüzünü göstermiyomuş acıyarak çok yazık dedi göstermiyo ama öyle bi diyişi varkı tövbe dedim ya 😂😂😂