zey-nep11 Dün adete 6 gun kala yumurtlayalıda 13 gun olmuşken test yaptım negtf . Bugun 14. Gun ve adete 5 gun var erken mi davrandim???? Yanı sonradan poztf oldugunu oğrenen oldu mu?
DCAN zey-nep11 bnm adetime 4 gün kalmıştı test yaptım pozitif çıktı çünkü 5 gün gün öncesinden kahverengi akintim olmustu suphelenmistm doğru çıktı:) şuan 35 haftalığız
Habibe_ zey-nep11 ilk hamilelligimde erken yaptım çıkmadı adetten 3 gün sonra yaptım çıkmıştı, bunda adete ya 1 hafta yada 5 gün vardı yaptım direk çıktı
Gmzesr zey-nep11 erken yapmışsın canım ben adete 3 gün varken negatif gördüm 3 gün adetim gecikince yaptım pozitif gördüm değişebilir geç döllenme de olmuş olabilir güzel haberler al inşallah 🙏🏻
Gunay_f0 Kizlar benim 3 4gundur miden bulaniyor bugün adet olmaliydim olmadim chok halsizlik yorgunluk hissi var acaba hamile ola bilirmiyim?