srnkckdlgc Bebeğim 1136 gr 28 hafta doktor zayıf dedi sizinkiler nasıldı kilo alması için neler tükettiniz?
Nur5516 srnkckdlgc 28 de 1200 dedi aslında cokda zayıf sayılmaz Kuruyemiş yiyin ara öğünlerde kahvaltıda yumurta kaşar peynir ceviz fındık badem pekmez
_Sevgi_ srnkckdlgc canım tam yağlı süt iç ama market sütü olmasın o zaman kılo alıyo bebek bıde sureklı muz ayva ye muz kilo aldırıyo arkadasım denedı
inarches srnkckdlgc Bebeğinizin boyu kaçtı acaba?Ayrıca bence çok da zayıf değil normal muz ve kaşar peyniri bebeğe çok kilo aldırıyormuş.
srnkckdlgc _Sevgi_ her gün muz yiyorum aslinda market sütleri pastörize oldugu icin daha iyi demişlerdi diger sutu cok iyi kaynatmak gerekiyormus galiba
_Sevgi_ srnkckdlgc dıger sütü zaten cezvede kaynatıp içiyon ben hergün köy sütü içiyorum tam yaglı köyden alıyoruz doktor köy sütü iç dedi bana valla
inarches srnkckdlgc Bence hiç kafanıza takmayın normal sağlıkla gelsin hepimizin bebişleri inşallah🤲🏻
Birikrabirsusam srnkckdlgc 27+6 da 995 gr doktor iyi dedi ama bana biraz zayıf geldi. Bende bebeğe kilo aldırmak için neler yenmeli araştırmasındayım… Sizin bebeğin kilosu iyi gibi bence
Hypenia 28 de 1400 dü şuan 29dayım daha kontrole gidemedim bence 1200-1400 arası normal dert etmeyin lütfen daha koskoca 2 ayımız var kilo alacaklardır elbet önerim sizlere kefir muz ceviz ve avakado
Yeliz34 srnkckdlgc 29 haftaya gircem yarın bebeğin kilosu 1700 boyu 42 cm banada fazla dedi 🥺diyet yapıcam
Cerenbelis1 Yeliz34 benimde 29+1 de 1700 dü kilosu 33de gittim 2200 çıktı normale döndü yani kilosu yediklerime de dikkat etmedim normal ne yiyorsam onu yedim
Hypenia srnkckdlgc sade ve laktozsuz tüketiyorum (gaz yapmaması için) bu arada bende şeker testine girdim pazartesi sonuç alıcam doktor suyum bol demişti bebek 1 hafta önden gidiyormuş
Cerenbelis1 Yeliz34 bana diyet yap dememişti doktorum güzel beslenmiş demişti sonraki ay gittiğimde normale döndü kilosu