Nurmerveee 12+6 olduk bugün kontrolümüz vardı ama doktorumuz 14. Hafta ve sonrasında söylemeyi tercih ediyor garanti olması açısından🤦🏻♀️ tahmin yapabilecek olan var mı kızlar 🤰🏻
Cennet-donder Ayse_gul46 o doktor gayet iyi bi de özelde nalan var o da baya iyi fikir olsun diye söylemek istedim ben de yabancıyım burada baya araştırdım ☺️
Ayse_gul46 Cennet-donder evet bende 12 haftayı geçsin özeld gideceğim cinsiyet için bi arkadaşım da Nalan a gidiyor memnun 💞
Cennet-donder Ayse_gul46 verimini 15. Haftada söyledi erkeğe benziyor dedi garanti olsun diye sanirim geç söyledi ama çok iyi bi doktor