Naviber Merhabalar adet tarihine 8 -9 gün var. Gebelik testi yaptım çok çok silik çıktı.sizde var mıdır? Önceki ayda kimyasal gebelik geçirdim. Geçen ay rahim yıkama ameliyatı oldum. İnşallah bu defa tutar. Dualarınızı istiyorum ![](🙏
Lalemmm12 Naviber evet ben aynı 8 9 günüm vardı 😊 şuan 13 haftalık hamileyim inşallah sizinde öyledir 🤲🏻
Mavilisa Naviber adet günümüz aynı, benim tahminen catlama 17si oldu. Benimde goguslerim hassaslasti,adetten 11 gün önce başladı.
Mervee__ Naviber kanda çıkıyor valla bende test alıp yapcam eyer çıkarsa kan verip netleştircem ama sizde var gibi duruyor gebelil çünkü daha erken ya ondan silik çıkıyor
Naviber Nur5516 ben de çok ama çok merak ediyorum ama geçen ay da kimyasal gebelik yaşadım. Aynı durumu yaşamaktan korkuyor insan
Naviber Mavilisa benim de yumurtlamadan beridir kasıklarım ağrıyor. Göğüslerde hassaslaşma başlıyoru yavaş yavaş. Ama insan her şeye acaba psikolojik mi diye bakıyor
Tugbaaysimasamet Az daha bekle ondan sonra gidip kan verirsin inşallah güzel sonuçlar alırsın sonra bizede güzel haberler verirsiniz😍