gokyuzununogrencisii Nurca1 ikiside güzel değil ya 😊 fikir vereyim; Eylül Ada Ebrar Defne Asya Gökçe Esila Aybüke
Ccyln Nurca1 siz beğendiyseniz tamamdır😀 benim bi kızım var adı Mihra şimdi bi kızım daha olacak adı meva ben hariç kimse beğenmiyor ama önemli olan benim beğenmem 😉
gokyuzununogrencisii Meralkb yaa maşallah hadi bakalım sağlıkla kucağımıza alalim inşallah benimde 2 ay kaldi Eylül koyduk 🌸🌸🥰 Esila da aşırı güzel