NoNameee Kızlar Allah rızası için yardım edin. Çarşamba günü doğum yaptım anesteziden dolayı başım çatlıyor. Önerisi olan var mı doktor kahve ve bitter çikolata önerdi anesteziyi vücuttan atmak için. Başka ne önerirsiniz ağlamaktan gözlerim şişti
alitalia NoNameee bende Salı günü spinal oldum bugün benim de baş ağrım var ama iki gündür kahve içmediğim için olduğunu düşünüyorum. Anesteziyi atmak için bol bol filtre kahve için bitter çikolata yiyin. Hastanede ve bugüne kadar hiç ağrım olmadı ama şimdi kahve almaya gönderdim eşimi çünkü ağrı kesici asla fayda etmiyor