Doktor hamile olduğunu bildiği halde yazdıysa içebilirsiniz. Bende covid pozitifim şuan aşırı öksürük ve ateş olunca dahiliyeye muayene oldum iki tane hava bir tane antibiyotik başladı için rahat etmedi kadın doğum doktoruma sordum o da kullanabilirsiniz dedi bence doktorlara güvenin buraya değil