gulsahkarhan1 Selam anneler ve anne adayları 33 haftalık hamileyim sürekli enfeksiyonum oluyor ama bebek 1 2 gündür aşırı baski yapıyor enfeksiyondan mi acaba erken doğumdan korkuyorum.
gulsahkarhan1 Evet ama sonucu daha almadım. Bütün enfeksiyon belirtileri var zaten hamileliğin başından beridir var.