Tubaasirinn Kızlar 3 gündür ara ara aşırı bir bulantı yaşıyorum doktorla iletişime geçeyim mi yoksa normal bir durum mu
Mia0121 Tubaasirinn benimde 2 haftadır öyle cnm ilk başlardaki gibi ağız tadım bulantım başladı ki zaten olan şeylermiş sonlardada tekrarlıyor malesef
KuzeyinAnnesi10 Tubaasirinn malesef 1 aydır neredeyse çekiyorum tekrarladı mide bulantısı ilacı içtim ama o da çok bi fayda etmedi ağzım metal gibi surkeli içim yanıyor sanki midem bulanıyor kusuyorum. Normal dedi doktor 🤒
Tubaasirinn Bende eok KuzeyinAnnesi10 bende doktorla konuştum şimdi idrar kültürü istedi tansiyon takibi yap dedi birde mide ilacı iç dedi gastrit kaynaklı da olabilir geçmezse pazartesi görüşelim dedi