Minigiim-vebenn52 Esrapmuk faydasız diyemem ama decavit kullanıyordum sonra içinde balık yağı olan başka bir vitamin istedim doktordan ve bebeğe daha iyi yaradığını düşünüyorum Ocean mumy Elimde olan decavitleri de emzirme döneminde kullanabileceğimi söyledi doktor
minnos1mom Bende içiyorum doktorum verdi bence faydalıdır , bende yıllardır kabızlık sorunu vardı bu ilaçla biraz düzeldim