Ayazmom_ Ben Hipp almıştım anne sütüne en yakın, sindirimi en kolay diye ama bizde dehşet gaz yapmıştı sonra similac denedim dışkı yeşil oldu değiştirdik sma kullandık tüm şikayetleri geçti. Çocuktan çocuğa değişebiliyor umarım en temizini bünyesi kabul eder🙏🏻