birheyecanlikizannesi Nişan su gelmesi, sancıların başlaması ve doğum toplamda ne kadar sürdü? 38. Haftamdayım bir belirtim yok, her şey bir anda mı gelişiyor merak ediyorum
zekpare birheyecanlikizannesi henuz dogum yapmadim ama 36+6 da nisanim geldi 1 cm acilmam var ve hala dogurmadim, baska belirtim yok 😬 suan 37+4 deyiz. Insallah 38-39 arasi gelir diye umut ediyorum 🤗
Petrichorers birheyecanlikizannesi benim hiç belirtim yoktu açıklığım da kırkıncı haftamda bir parmak oldu suni sancı verdiler yatışım yapıldı ama sancı çekmek istemeyip sezaryene döndüm bebek zaten kanala girememiş kordon dolandığı için
Dmltlg50 birheyecanlikizannesi 39 hafta olduk bugün 2 3 gündür adet gibi ağrım var dün gece nisan geldi şuan hiç ağrım sancim yok bol bol temizlik yapıyorum 😆
Canann1601 birheyecanlikizannesi 39+3 um nisanim gelmedi suyum gelmedi ama sancılarım çok var yarın yatış verildi. Suni sancı ile normal doğumu tetiklemeye çalışacağız bakalım. Bu arada nişan olayı herkeste gelcek diye bsey yokmuş yani nişan gelmeden de doğum yapan varmış.
zekpare birheyecanlikizannesi evet dogum da sanci basladiktan sonra kisiden kisiye degisiyormus kimi 3-5 saat kimisi 12 saat sanci cekiyor dogum oncesi 🥹
Melodimm birheyecanlikizannesi Bende 38 haftayim.Daha belirtim yok.Sadece karın ağrım oluyor.Uzaninca geçiyor.
kusay1811 birheyecanlikizannesi 1 hafta 1 cm de kaldı kontrole gittim 3 cm olmuştu o gün nişanım geldi 3 gün sonra tekrar kontrole gittim 4 5 cm olmuştu 4 5 saatte doğurdum