Arkadaşlar çok sık goruyorum bazı kadınlarımız kaset testini ikiye bölüp içinden geçiyor ve kırmızı çizgi çıkmasa bile görmek için zorluyor ve malesef testi atıp hamilemiyim diye soranlar var ve çoğu kişiler aaaaa hamilesin cnmmm yazıyo ama çift çizgi yok ki neye aaaa var yazyorsunuz umutlandiryoorsun karşı tarafı lutfen kaset testleri olması gerektigi gibi kullanın Allah kimsenin kucagimi boş bırakmasın ama biraz bilinçli olalım adet geciktikten sonra test yapmaya çalışın