Mucizem24 Kızlar göbek deliğim ve üzeri çok ağrıyor elimi süremiyorum karnımın etleri acıyor sanki yaşayan var mı ? 30+3 teyim
seymakrky Mucizem24 benimde dün akşamdan beri öyle bir ağrım var ama bebek sanki bi yerini oraya dayamış gibi kıpırdadıkça aşırı canım acıyor 30+6’yım bende anlamadım
Premsesko Mucizem24 korkmayın daha dün sordum doktora normal o beklediğimiz birşey dedi az önce yine ağrıdı feci birşey
EvinAslan Merhaba aynı durum bende vardı ve sancıyla hastahaneye gittim ve maalesef göbek fıtığım çıktı , dikkat etmen gerekiyor ağır iş yapma ve ağır kaldırma , doktoruna görünürsen iyi olur
BirazbundanBirazondan1 Benimde o zamanlar göbek deliği etrafında batma şeklinde olurdu. Doktorum da göbeğin büyüyor ya çatlama olabilir çatlak için ne sürüyorsan onu sür demişti. Ağrıdıkça sürmüştüm
BirazbundanBirazondan1 Mucizem24 ben de bebek yağı sürerdim. Ağrıdıkca az da olsa sgünde 2 yada 3 kere sürerdim.