Canor ben ictigimde bende kist yaptı canım sonrasında polikistik over.Cunku dozu tam ayarlanmadiginda erkeklik hormununu arttiriyormus vücutta .İçebilirsin bile dozu asla aşma.Hatta icemiyorsan da içme nacizane fikrim🤦🏼♀️yorumlarda okudum bende yok canım benim başıma gelmez bu çok düşük ihtimal dedim o ay onkadar ağrı çektim ki heralde bebek yerleşiyor ama kistmis.Doktorum da bu şekilde söyledi dozu ile ilgili🤦🏼♀️