BetulMom Zumrut___ ikisini de kullandım.hamileliğimin ilk haftaları azıcık kan gibi bişey gelmişti o zaman vajinadan fitil olarak Protestan kullandım.şu an da erken doğum riskim var diye dushaston ve nidicard kullanıyorum
HilalOturak Duphastonda bildiğim kadarıyla progesteron değilmi zaten. Bende duphaston kullanıyorum. Erken doğum riskim olduğu için. Herhangi bi yan etkisinide görmedim.
Yeterkanbur Merhaba şuan 4.5 aylık hamileyim bende progestanı iğne olarak kullanıyorum duphastonu hap olarak ikisi de aynı sadece yan etki olarak ğrogestan daha çok uyku halsizlik yapıyor diye gece kullan dedi bana doktorum
Yay_kadini Benim de erken doğum riskim bende sabah akşam duphaston akşamda iki tane Protestan kullanıyorum
Zumrut___ Bende duphaston kullanıyorum progesteron yerine geçiyor biliyorum da merak ettim acaba bir farkı mı var diye
Bussuk Merhaba 2 gün önce kahverengi akıntım olfu ama çok değil 2 gün boyunca sonra geçti dün hafif pembe bi leke oldu acile gittim doktor iğne yaptı bide ilaç verde duphaston diye. Suan kanamam lekelenmem yok ama karnımda aarada ağrı oluyor
Zumrut___ Bussuk duphastonu bende düşük riskine karşı kullanıyorum. Kanaman bitse de kullan bence önlem amaçlı. Doktora gittiğinde ona da sorarsın