huzunkovankusu şuan haftanızla tam uyumlu gidiyor bebiş. Haftasındsn geriye düşmeden kilo aldığı sürece 140 150 diye takılmayın bence. Siz stres yaptıkça o da etkileniyor doğal olarak. Siz beslenmenize dikkat edip hep kilo aldıracak şeyler tüketin ben öyle yapmaya başladim. Zaten yiyordum ama çiğ Kuruyemiş, muz, kaşar peyniri, yeşil mercimek, balık et falan mutlaka sıklıkla tüketicem. En azından haftası ile uyumlu şekilde gram alırsa erken de doğsa bir problem yaşayacağını sanmıyorum. Kötüyü düşünmeyin öyle oldukça bebek daha fazla etkilenir iyi düşünün iyi olsunolsun. Sağlıklı bir şekilde doğsun da bebek illaki kilo alır merak etmeyin