ravzae alarm kurun gece 3 gibi bi ölçüm yapın doktorum bana öyle demişti. Benim de gece ani şeker düşmelerim oldu baş kaç kez 50 leri gördüm. Sizde eğer ki gece yüksek değilse bilin ki uzun açlıktan yüksek çıkıyor. Eğer gece de yüksek çıkıyorsa şekeriniz insülin kullanıyorsanız dozunuzu artırır doktor.Kullanmıyorsanız da başlar büyük ihtimalle.3 gece böyle gece ölçümü yapın