ressamanne_ Kızlar 2 aylık hamileyim, mide ağrım-hazımsızlık şikayetim var. Kullanabiliyormuyuz ilk aylarda ?
gzkdmrr ressamanne_ ben hamileliğimin başından beri zaten süregelen bir mide rahatsızlığım olduğu için mide yanması çekiyordum. Ve ilk aylardan beri rennie kullanıyorum. Gaviscon hiç kullanmadım hamilelikten önce bi kere denedim feci kabızlık problemi oluşturdu diye. Ama rennie anında rahatlatıyor mideyi 🙃
BirazbundanBirazondan1 ressamanne_ gaviskon kullanılıyor ama yinede kullanmadan önce doktorunuza danışın.
gzkdmrr ressamanne_ tam da bu iyi geliyor bana işte 🌸 hatta duo olanı var ama o hiç fayda etmiyor illaki bu rennie