Şimdi doktordan çıktım 1 buçuk yıllık tedavimde ilk defa femera sonrası kendiliğinden yumurtam çatlamış doktorum bile şaşırdı çok güzel bi gelişme dedi ama bi sorun var ki rahim duvarım inceymiş ilaç içinde geç kaldık adetten sonra başlamamız gerekiyodu dedi eğer gebelik oluşursa tutunamaz mı olmaz mı yani