irrm05 nescafe granül daha iyi oluyor sert olduğu içinde etkili hiç baş Ağrısı yaşamamıştım ama annem olcak dengesiz taburcu olucağım günün gecesi klimayı sıcaktan soğuk yapmış üşüyerek ve titreyerek uyanmıştım tekrar sıcağa çevirmiştim hemşirede kızmıştı neden soğuk yaptın sana etkisi olur demişti oldu da eve gittim 3 4 saat sonra şiddetli bir boyun ense baş ağrısı yaşadım kafamı kaldıramadım mart ayında doğum yapmıştım bir önerimde bu olsun sezeryan olacaklara sakın ha sakın soğukta kalmayın ne kdar sıcaklasanızda klimayı soğuk yapmayın size sıcak olması lazım