Aysegul58 canım ben hem özel hem devlet takibindeyim en başından beri. Bilkent’te ebe arkadaşık var. Normal gebe polikliniği nde çoğunlukla doktorların kendileri değil asistanları oluyor, tek bir doktora düzenli randevu yakalayamıyorsunuz o yüzden neredeyse bütün doktorlara gidebilirsiniz ama necati hoca ve burçin hoca diğerlerinden daha iyiler yerlerinde olduklarında kendileri bakıyor zaten. Doğumu doğumhane nöbetçisi doktor kimse o yaptırıyor hepsi denk gelebilir yani şansınıza kim denk gelirse. Odalar 2 kişilik eşiniz sadece ziyaret saatinde ve bebek ilk doğduğu zaman bi 15 dakika girebiliyor onun dışında namahrem kurallarından giremiyor. Kontrollerde yine aynı şekilde sadece bekleme alanında bekleyebilir muayene odalarınıb olduğu koridora dahi giremez girmeleri yasak doğal olarak muayene anı da girmiyor içeriye çünkü 2 3 gebeyi aynı anda alabiliyorlar. Doğumdan sonra tek kişilik odanın denk gelmesi için ya bebeğinizin yoğun bakımda olması, ya sevkle gelmeniz ya da gebe okulu mezunu olmanız gerekiyor bunlardan boşluk kalırsa ve şanslıysanız tek kişilik odada kalabilirsiniz. Tek kişilik oda denk gelirse eğer eşiniz kalabiliyor fakat odadan dışarı çıkması yine yasak oluyor. Oda süslemesi vs yapamıyorsunuz çift kişiliklerde teklerde de nadiren izin veriyorlar. 32 den sonra takibe almıyorlarmış sanırım arkadaşım 30′lu bir şey söylemişti hafta olarak