Öncelikle selam arkadaşlar ben ve eşim muğladayız ama kimsemiz yok burda doğum zamanı da ne benim aileden ne de eşimin ailesinden kimsenin gelecek imkanı yok haklı sebeplerinden dolayı benim ailem batmanda ve doğum için batmana gitcem aynı durumu yaşayan var mı kaçıncı haftada uçak yolculuğu yaptınız?