Arkadaşlar benim daha önce 2 kere 9 haftalık kalp durmasından kürtajım var testlerimi yaptırdım 2 genimde pıhtılaşmaya yatkınlık çıktı iğne kullancam sanırım yine hamileyim çok korkuyorum aynı şeyleri yasamaktan benimle aynı durumu yaşayıp sonra iğne kullanıp bebeğini sağ Salim kucağına alan oldu mu🥺