acarsmom Kizlar pazartesi sezeryan olacagm inşallah devlet hastanesinde ama çok kötü grip oldum bogazim ağrıyor burnum tıkalı devlet hastanesi olduğu içinde hafta sonu ne yapacağımı bilemedm ebemide arayamadm 🤷🏻♀️🤦🏼♀️
BusrArslan acarsmom bende burda bekliyim. Perşembe günü bende sezaryen olacağım bende grip oldum maalesef 😕 bana doktorum parol içebilirsin dedi günde 3 defa. Bol c vitamini bol su ve bol dinlenme önerdi canım.
Smyye0303 acarsmom bence bişey olmaz zaten karnını kesip alicaklar spinalmi genelmi genel olsa bile burnundan almasan ağzından nefes alıyorsun oksijen maskesiyle hallediyo benim burnum tıkalı herkes hasta leş gibi 😀sen olabildiğince meyve ye portakla mandalin sık iç bol bol yap yani bitki çayı iç
acarsmom BusrArslan bende parol agumentin kullanacağım ama bir gün kaldı bebekle o ağrıyla nasıl olucak ameliyata gitsem sorun olur oda ayrı konu ne yapacağımı bilemedm 🤦🏼♀️🤦🏼♀️