Bana doktorum yapmak istediğinde yapmasak ne gibi durumlar olabilir çevremde herkes yaptırma dediler demiştim, başkalarının söylediklerine inanacaksan yapacak birşeyim yok demişti allah korusun gebelik şekeri çıkarsa bebeğin anne karnında ölümüne bile sebep oluyor dedi, bende yaptırdım hiç korkulacak gibi değil eczaneden şişe içerisinde şekerli su alıp içiyorsunuz çok kötü değildi