Nazlii_ Merhaba kızlar şu an 25 haftalık hamileyim. En son gelen hafta gitmiştim doktora birdahaki randevumu 27+5 e verdi. Buradan bakıyorum şeker yüklemesi daha erken haftada oluyor. Sizce geç mi? Arayıp randevumu öne almalımıyım?
Srfclkkl Nazlii_ ben dün kontrole gittim 23+6 ydık bana pazartesi gel şeker yüklemesi yapalım dediler normalde dün kahvaltı yapabileceklerini söylemişlerdi maalesef ki pazartesiye kaldı. Senin biraz geç gibi geldi bana
Sumaed Nazlii_ sorun olacağını düşünmüyorum 25-28 haftalarda yapılıyo bende daha yaptırmadım pazartesi yaptıracağım 26+3 falan olacak