Sevaldemir Bugün 9+4 olduk uygulamada bugünden itibaren bulantı kusma şikayetleriniz azalmaya başlayacaktır diye yazıyor. Nolur Allah'ım bitsin bu durum hamileliğin kabusa döndü yataktan çıkamıyorum evin içinde ağzım burnum kapalı geziyorum. Sizin şikayetleriniz hangi haftada geçti?
Pinar38 Sevaldemir 😂😂32+4 deyin hala bulantı oluyor ara ara... 15 inci haftaya kadar çok yoğun bir bulamtım vardı sonra azaldı herkeste farklı farkli yani
Migrenligebe 16. Haftaya dogru bitti. Herkesin farkli ama. Kusma icin degil ama bulanti icin bulanti bilekligi kullanabilirsiniz. Ayrica kokudan rahatsiz oldugum icin elimde nane yagi sisesiyle geziyodum. Hem iciniz aciliyo ferahliyosunuz hem de kotu kokular burnunuza gelmiyo. Allah yardimciniz olsun