Havva122 Sezeryan doğum için gün verilirken 38veya 39.haftada mı olması gerekiyor? 40.haftaya beklenmiyor mu benim bebeğim zaten önden gidiyor sanırım beklenmez değil mi 🥲🥲
3prens1prensesmom Havva122 benim kiziminda gelismi 10 gun ondeydi ve benim 3.dogumumla 4.dogum arasi yakin olacagindan dikislerimi zorlamamak icin doktor bebegin gelisimide iyi diyerek 37 haftada sezeryana almisti🥰