Yeliz34 28+6 dün karın ağrısıyla hastaneye gittim ultrasonda bebek iyi makat geliş rahim ağzı uzunluğu ölçüldü 15 e düşmüş yatış dedi yatmadım nasıl bir yol izlesem kendi doktoruma gidicem pazartesi hiç kalkmamam mı lazım yatakttan
Premsesko Yeliz34 Canım 15 mm çok kısa. Şükür haftan güzel ama daha iyi haftaları görürsün inşallah. İlk fırsatta yatman lazım.
Yeliz34 Pamuk yatmadım kendi doktorum görsün istedim 😔pazartesi gitcem evde yatarak geçiririm dedim uzun süre yatabilirsin dedi doktor hastanede evde bakmam gereken 1 çocuğum daha var nasıl bırakıp gidicem 😔
Yeliz34 Premsesko evet farkındayım pazartesi kendi doktorum nederse onu yapıcam evde ialç tedavisi için direticem ama illa hastane yatış derse ona göre düşüncem