Kedisevercan Covid mi grip mi bilmiyorum. 34. Haftadayız. Acile gitsem yapacak bir şey var mı? Yoksa böyle çekecek miyim?
3bebekannesiii Kedisevercan bulunduğun bölgede sağlık kabını varsa direk oraya git canım vitamin serum takıyorlar ben o sekılde duzeldım
caglads Kedisevercan aynı haftadayız bendr grip oldum inanılmaz öksürüğüm var dün akşamdan beri ama acilde bişey yapmadılar gargara parol ve burun spreyi yazdılar 😒
ElifKarata Kedisevercan kadın doğum doktoruna cık hemen yada dahiliye siddetliyse antibiyotik yazar zaten . Doğuma bisey kalmamış çok geçmiş olsun
MomsE Kedisevercan bana serum taktılar şuan acilde parol ve izotonik su.. ilaç önermedi doktorum hatta ıhlamuru bile 2-3 günde bir iç dedi 😮💨
3bebekannesiii Kedisevercan evet canım b ve C vitamini birde parol takıyorlar oncesınde hemen dikiyo ayağa
busra5534 @3bebekannesiii geçmiş olsun canıım.Bal ve pekmez ye öksürüğü biraz da olsa rahatlatıyor .Ben 1 haftadır çektim o gribi 17 haftalık gebeyim bende doktora gittim ilaç vermedi malesef bol istirat bol su bol sıvı ile atlattım .
MomsE caglads bana serum olarak taktılar hastanedeydim çıktım şimdi sadece öksürük şurubu yazdı doktor
nesli3452 Kedisevercan bende 33 hafta yeni atlattım ilaçsız 1 haftada geçti ilaçsız Ihlamur zencefil bal pekmez öle şeyleler atlatın