Merhaba,15+3teyim. Daha önce yaptırdığım kan tahlilinde kan değeri 11.1 çıktığı için kan ilacı kullanıyordum. İlaç bittiği için tekrar tahlil yaptırdım. Fakat bu kez kan dışında insülin direncinin 13.5(olması gereken 2,7 altı), insülinin ise 59 (olması gereken 2.6 -24.9 arası) çıktığını farkettim. Daha önce buna bakılmadığı için yeni mi oldu yoksa var mıydı bilmiyorum. Bu şekilde çıkması hamilelikte normal midir yoksa şeker hastalığının belirtisi midir? Bebeği etkiler mi? İnternette çok kötü şeyler yazıyor. Bu da açıkçası beni tedirgin ediyor ve korkutuyor. Bu şekilde bir durumla karşılaşan oldu mu? Ne yapılması gerekiyor?