Mrs-34 22.haftada benimde bebeğimin boynuna kordon dolanmisti.doktorum bu normalde bizim bu haftalarda dikkate aldığımız bir sorun değil çünkü amnion sıvısı çok olduğunda bebek kendisi çıkabiliyor kordonun içinden demişti.suan da bebek küçük ve günde kaç kez girip çıkıyor kimbilir kordona dedi.belki siz eve gittiğinizde çıkmış olacak cnku bu haftalarda bebekler çok hareketli,yer alanı fazla dedi.oyle de oldu.bir hafta sonra gittiğimde bebeğim çıkmıştı kordonun içinden.hic stres yapmayın.Allahin izniyle bebeğiniz hareket ettikçe düzelecektir.iki tür kordonla doğan bebisler bile var ☺️önemli olan kordon da düğümcük olmaması,bebeğe kan akışının normal bir şekilde gitmesi ☺️