sevcan_35 bende de ciddi bir ülser var,mecburen ilaç kullanıyorum ama bir sorunu olmayacağını söylüyor doktorum. İlaç kullanmak istemiyorsanız rennie şurup ve çiğneme tableti var ben çiğneme tabletini kullanıyorum,cep sodasını da çok parmağıma değdirip yalıyorum o da hem bulantı da hem yanmada iyi geliyor