prensesannesi__ Kızlar esenler kadın doğum hastanesinde doğum yapıp yada başakşehir çam ve sakura da oda süslemesi yaptıran var mı devletler izin vermiyormyş gibi bişey duydum oda süslemesine ama bilginiz var mı acaba
Aypare prensesannesi__ özel oda tutarsanız belki verirler ama ortak kalınan odaya izin verilmiyor diye biliyorum ben..
Mevlude_Sahin prensesannesi__ Hastaneye arayıp öğrenmeniz daha doğru. Geçenlerde bir kaç kişi organizasyon vs süsleme yapıldı diye kapora vermiş hastane sonrasında değiştirmiş sistemi süsleme kabul etmemiş
prensesannesi__ Aypare ya ortak kalamayız büyük ihtimalle zaten ya eşim yanımda kalmak zorunda yanımda kalıcak kimse yok çünkü 🥹
prensesannesi__ Aypare Devletler’de oluyor mu öyle peki belirli bı ücret karşılığı falan oluyordur sanırım ayın 8 inde randevum var bı görüşüp öğreniyım çok teşekkür ederim 🩷
Aypare prensesannesi__ bende devlet takipliyim hemşire demisti isterseniz özel oda tutabilirsiniz diye devlette var 🌸