Merhabalar hamişler ben 25+5 günlük hamileyim. En son 24. Haftada kontrole gittim bebisim icin. 640 grdi. Doktorum haftasiyla uyumlu oldugunu ve yakında büyüme atagi geçirecegini söyledi. 24. Haftada 53 kiloydum. Kontrolun üstünden nerdeyse 2 hafta gecti ama benim kilom ayni ve gobegim de aynı büyümedi. Acaba benim bebisim büyümüyor mu? Bu doktorumun bahsettiği büyüme atagi ne zaman oluyor kaçınci haftalarda? Biraz endise ettim normalde randevum 28.haftada sizce erkenden gidip baktırmali miyim endise etmeli miyim? Fikirlerinizi ve tecrübelerinizi paylasirsaniz cok sevinirimmmm