Pinar38 ben kullanmistim ama polipteki enfeksiyon icin bebegim daha kucuktu o zaman suan 23. Haftamdayim 5 gun gunde iki kere kullanmistim sabahlari cok akinti yapiyordu hap kendisi de akiyordu bitirince bidaha olmadi. Sen kacinci haftandasin ? Hareketlerini mi hissedemedin? Kucuk haftalardaysan hissedememen normal fitile baglama ama yine de cok canini skiyorsa doktorunu ara derim :)