Esra_Omer_21 Kızlar biz oğlumla yolumuzu yarıladık son 140 gün aşırı heyecanlandım 20 yi görünce orada sizlerin son kaç ☺️
gencbir_anne Esra_Omer_21 20+4 den selamlar ben de oğlumun sağlıkla gelmesini bekliyorum ve sabırsızlanıyorum 😍💙
Esra_Omer_21 gencbir_anne oo ne güzel aynıymışız 20 sanki insana ayrı bi heyecan kattı sizde de öyle oldu mu
gencbir_anne Esra_Omer_21 olmaz mı bi de hafif hafif hareket hissetmeye başladım karnım iyice şekil aldı yavaş yavaş anlıyorum artık anne olacağımı 🥰
Yagmurakyurek Ayy sağlıkla gelsin çok güzel ben bu haftalarda rahat yatiordum 🥺 şimdi hiç. Yatamiom 31haftlgiz
Esra_Omer_21 Yagmurakyurek bende bel ağrısı çok oluyo bu haftalarda bile yatamıyorum o zamanları düşünemiyorum 🫨
Yagmurakyurek Esra_Omer_21 ay size birşey diyimi inanki kemik agrisindan öldüm öldüm dirildim elimden birşeyde gelmior özelikle göğüs kafesimde haraketleri nefes aldırmıyor artık kuyruk sokumu biandan leğen kemiği biandan valahi napicagimi şaşırdım
Mineartcc Esra_Omer_21 magnezyum eksikligindendir, takviye olmadan bununla bas etmek çok zor malesef :((
SSenaaa Esra_Omer_21 Ay sorma 1 haftadır ne yatabiliyorum ne oturabiliyorum birde kasık ağrısı oluyor
Sym_nr Esra_Omer_21 şuan 25+6 haftalığız ama 19dan sonra anne olduğumu anladım ve hamileliğin en güzel zamanlarına geçtim diyebilirim 😍 19dan sonra hareketlerini hissetmiştim ama gün ilerledikçe sürekli bebeğimi hissetmek çok güzel..