Kızlar detayliya girdim bebegimin eşi doğum kanalını kapatıyor dedi 16 haftada kanamam olmuştu ve sık sık lekelenmelierim de oldu 32 ye kadar yukarıya çıkmasını bekliycez tekrar muane ediliceksin falan dedi çıkmazsa prof doktorların girmesi gerekirmiş ameliyata riskli olabilirmiş bu durumu yaşayanlar var mı çıkmaz sa ne gibi riskleri olabilir..